неделя, 26 април 2015 г.

Полезни изобретения, за които едва ли сте чували

Намерил съм едно YouTube видео, което показва разни впечатляващи изобретения, за които не бях чувал, дори не бих си и помислил, че може да съществуват такива неща. Всички те или улесняват ежедневието ни или могат да се пригодят във всеки дом, или и двете, което и ги прави толкова приложими.



LED светофарът лично на мен ми грабна най-много окото. Решението наистина е нестандартно и спестяващо нерви на нетърпеливите шофьори. Вместо отделно да се монтира брояч на секундите, както е сега, пясъчният часовник-светофар ги отчита на дисплея. На жена ми пък и допадна дъската за гладене-огледало, даже сега мислим да си направим нещо такова. Пейката, която се завърта и масата за котки също са добро попадение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар