неделя, 20 май 2012 г.

Цената на несъстоял се мобилен разговор – Емил Попович

Много мразя хора, които пестят от мобилни разговори. Защото цените на мобилните разговори толкова паднаха, че много отдавна вече не са оня лукс, който бяха преди години, когато най-честата реплика на притежателите на мобилни телефони към разприказвалия им се събеседник беше: хайде, затварям, че е много скъпо. Защо ви занимавам с тоя въпрос. Миналата седмица аз Емил Попов(ич) се срещнах с един бивш съсед, той се премести и вече живее в друг квартал, и от дума на дума се разбрахме да му свърша определена работа. Уговорихме се да ми се обади вечерта преди въпросния ден, за да се разберем дали няма промени в уговорката. И понеже той беше заинтересуваната страна, ми записа мобилния и - по негово искане - домашния телефон, аз негови телефони не записах. Така стана обаче, че за въпросния ден на мен ми изникна неотложен ангажимент и си мислех, че като ми се обади да се уточним, ще му кажа, че плановете се променят. Той обаче не звънна на мобилния ми телефон, а се обадил вкъщи, на стационарния телефон, по време, когато ме няма, и казал на жена ми да ми напомни за следващия ден и че ще мине да ме вземе по времето, за което имахме предварителна уговорка. Като се прибрах, се опитах да се свържа с въпросния стационарен телефон, от който е звъннал, защото други негови координати нямах, но така и не успях, никой не вдигаше. На следващия ден в обявеното време идва да ме вземе - мен, както можете да се досетите, ме няма. Кажете ми сега: струва ли загубеното време и изхабените нерви и от двете страни цената на един мобилен разговор?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар