понеделник, 27 октомври 2014 г.

Досадно чакане...

Ако има едно нещо, което ми е много досадно, то това е да чакам.

Непонасям да вися на някоя опашка, на спирка за рейса, на касата в магазина или за да ползвам тоалетната в офиса. Не че е кой знае какво, но ми е много неприятно и направо ми се вкисква деня, когато ми се случи нещо подобно.

Най-много ядове си създавам, когато съм излязъл примерно в обедната почивка или имам много малко време да свърша нещо, бързам, надбягвам се с времето и... попадам в задръстване или в редица от още десетина човека преди мен, чиито ред трябва да изчакам.

 

Сигурен съм, че на никого не му е приятно да изпадне в подобна ситуация. Все пак това са моментите, в които буквално си губим време, което не можем да върнем след това. Неприятното е обаче, че често се случва заради някой друг. Какво съм аз виновен, че в банката работи само една каса например? Аз съм клиент. Такива са също петимата души пред мен, както и тези зад мен. Всеки чака ред, но обслужването не е на ниво. Нужно е въвеждането на някаква реформа или наемането на допълнителен персонал в зависимост от проблема.

Някои администрации също работят абсурдно бавно и те заливат с бумащина, каквато не е необходимо. Ако щете ми вярвайте, все още се пишат много фактури на ръка или се проверяват ръчно какви ли не данни. Кому е необходимо?

Автоматизация, дигитализация и технологизация - това е, хора. Само така ще си подобрите нивото на работа, ще скъсите сроковете и няма да изнервяте хората, които ви чакат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар